Az online felület célja

image.png 12.21 KB
Tisztelt munkatársak, projektrésztvevők, országos szakértők, külsős szakemberek!

A közös munka gördülékenyebb és sikeresebb együttműködése érdekében, létrehoztunk egy Online belső infokommunikációs és támogatói portált (továbbiakban: belső portál). 

REGISZTRÁCIÓ

A belső portál felhasználói hozzáférése regisztrációhoz kötött. Kérjük, ha az alap regisztrációs folyamaton kívül szeretnének egyéb munkatársakat regisztrálni, küldjenek egy e-mailt a központi elérhetőségünkre. A „subject”-be írják: „felhasználói regisztráció”. Küldjék el a munkatárs(ak) nevét és e-mail címét. Munkatársunk felveszi e-mailen a kapcsolatot a leendő felhasználó(k)val, a további instrukciók végett.

CÉLOK, FELADATOK

A belső portál célja, egy olyan támogatói online felület létrehozása, ami többféle funkciót tölt be. A támogatott projektek munkájának segítése illetve, a projektek minél sikeresebb, gyümölcsözőbb kivitelezése.

1.    Az „Integrált térségi gyermekprogramok” (EFOP-1.4.2.) megjelenítése a belső portálon
Egyik fő kitűzött feladatunk az „Integrált térségi gyermekprogramok” (EFOP-1.4.2.), a 31 járási projekt alap információkkal való megjelenése a belső portálon.
2.    A kiemelt projekt (EFOP-1.4.1-15-2016-00001) által támogatott standard pályázatok megvalósulásának online szakmai támogatása
Másik fő feladatunk a kiemelt projekt (EFOP-1.4.1-15-2016-00001) által támogatott standard pályázatok (EFOP-1.4.2. EFOP-1.4.3, EFOP-1.5.1) megvalósulásának online szakmai támogatása.
I. Aktuális információk, hírek: elsősorban belsős, másodsorban publikus aktuális információk, hírek jelennek meg, amik a projektekhez kapcsolódnak, projektek munkáját elősegítik.
II. Támogatói funkciók: kiemelt figyelmet szentelünk a projektek támogatói funkcióinak a minél sikeresebb együttműködés jegyében.
3.    Online hatáskövetés és elégedettségmérés
A funkció célja, hogy az online felületen közvetlenül kitölthető űrlapok, e-mailen kiküldött online kérdőívek, valamint az admin felületről generálható látogatói szokások, statisztikák segítségével a kiemelt projekt által nyújtott támogatás hatásának nyomon követése megvalósuljon. Emellett ugyanezen eszközök segítségével kell, hogy megvalósuljon a felhasználók felülettel kapcsolatos elégedettségének, illetve a használat gyakoriságának mérése azzal a céllal, hogy folyamatos visszacsatolást kapjunk a felhasználói élményről. Az így kapott adatok alapján cél az online felület folyamatosan fejlesztése, a felhasználói élmény javítása.. A használat gyakoriságával kapcsolatos információk segíthetik, hogy megfelelő stratégiát dolgozhassunk ki annak érdekében, hogy tovább nőjön a felhasználók száma, illetve a használat gyakorisága.

TECHNIKAI SEGÍTSÉGNYÚJTÁS – SZERKEZET, TARTALOM

A belső portál felépítésének, szerkezetének, tartalmi funkcióinak eligazodásában, segítséget nyújt a Hogyan igazodjunk el a belső portálon? leírás.


Megköszönjük, ha munkánkat elősegíti azzal, hogy a belső portállal kapcsolatosan bármilyen észrevétele, javaslata, pozitív kritikája van, akkor azt megosztja velünk.


Üdvözlettel:
EFOP-1.4.1-15-2016 csapata